4 marca 2014

OBIAD NA WYNOS Z MAKARONEM PEŁNOZIARNISTYM

13:23

Share it Please
Witajcie,
przygotowałam dla Was kolejny "słoiczkowy obiad", tym razem z makaronem pełnoziarnistym i pastą brokułowo - oliwkową, przyznam się szczerzę, że nie dodałam do sosu żadnych przypraw, jedynie oliwki i ku mojemu zdziwieniu wyszło smaczne. 



Brokułowa pasta na wynos (około 2 słoiczki)
- pół dużego brokuła lub jeden mały
- 100g makaronu pełnoziarnistego (jednakże ilość zależy od naszych potrzeb i preferencji, ja użyłam około 50 g na słoiczek)
- pół opakowania jogurtu naturalnego
- 5-6 zielonych oliwek

Makaron przygotowujemy według instrukcji z opakowania, brokuł dzielimy na mniejsze części i gotujemy do momentu uzyskania odpowiedniej miękkości (wodę najlepiej posolić ), uważajmy by go zbytnio nie rozgotować. Połowe ugotowanego brokuła użyjemy do przygotowania naszej pasty, a reszta posłuży do przkładania na zmianę z makaronem i sosem. W blenderze umieszczamy oliwki, brokuł i jogurt, wszystko razem mielimy na gładką masę (nie dodawałam do niej przypraw, jednak warto sprawdzić, czy taki smak nam odpowiada :D). Na dnie słoiczka układamy warstwę makaronu, następnie różyczki brokuła,  pasta i powtarzamy. Wierzch można posypać szypiorkiem i np. orzechami włoskimi . Prosto i szybko...

SMACZNEGO!




Pozdrawiam Was, 
Patrycja