2 lutego 2013

DOMOWY MROŻONY JOGURT/ HOMEMADE FROZEN YOGURT

11:12

Share it Please
Witajcie!

Na początku tego posta chciałam bardzo, ale to bardzo podziękować wszystkim, którzy zgłosili się do wzięcia udziału w mojej akcji. Jest mi miło, że darzycie mnie swoim zaufaniem. Było bardzo ciężko dokonać wyboru spośród tylu zgłoszeń, ale jakoś dałam radę, wybrane osoby dostały już wczoraj ode mnie maila z informacjami.

Jeśli akcja będzie cieszyć się Waszym zainteresowaniem, to obiecuję kolejne edycje ; )

Dziś tak przy sobocie chciałam pokazać Wam lekki deser- MROŻONY JOGURT - potraktujcie to jako inspiracje, bo tak naprawdę dobór składników zależy tylko od Was!


Co będzie potrzebne?

-jogurt naturalny grecki (następnym razem wypróbuję tę bardzo gęstą Bakomę) 
-miód- 2 łyżki lub ulubiony sok owocowy (np. malinowy)
-świeże bądź mrożone owoce

dodatkowo: wszystko, co lubicie: muesli, owoce suszone itp.




Jogurt miksujemy, następnie dodajemy miód i ulubiony sok bądź owoce. Wszystko razem mieszamy na gładką masę. Jeśli chcemy otrzymać mrożony jogurt w wersji naturalnej wystarczy zmiksować sam jogurt z cukrem pudrem.

Następnie wkładamy jogurt do zamrażarki, najlepiej w tej samej misce. Gdy trochę zgęstnieje, wyjmujemy go, powtarzamy miksowanie i powtórnie umieszczamy w zamrażarce, aż do pełnego zmrożenia, u nas to było ok. 3h.




Jogurt możecie podawać ze swoimi ulubionymi dodatkami. Ja zjadłam go z prażonym słonecznikiem, pestkami dyni i zarodkami pszennymi :)


To już wszystko w tym poście. Życzę Wam miłego weekendu!

Pozdrawiam Was,
Beata.