22 stycznia 2013

JABŁKA POD KRUSZONKĄ W WERSJI FAST!

08:00

Share it Please
Witajcie!

Jak Wam minął najgorszy poniedziałek roku? Bo mi właściwie miło, jednak odbija się to na mojej zdolności do nauki. Dlaczego na najwięcej fajnych rzeczy ochota przychodzi w sesji?

No, ale nie o tym dzisiaj. Jak już pisałam sesja u mnie trwa i czasu nie ma zbyt wiele, dlatego chciałam Wam pokazać, jak przyrządzić banalne w wykonaniu jabłka pod kruszonką w postaci małych ciasteczek i do tego w wersji fast ;)





Składniki na 6 a'la ciasteczek:

-2 jabłka
-2 łyżki masła
-2 łyżki mąki
-2 łyżki cukru
-ew.cynamon

Przygotowanie:

1. Nagrzewamy piekarnik do 200 st.C.
2. Jabłka obieramy, kroimy w cienkie plastry lub ścieramy na tarce. Układamy na dnie silikonowej foremki (lub innej wysmarowanej tłuszczem).
3. Przygotowujemy kruszonkę z masła, mąki i cukru, ma przypominać małe grudki, gdyby całość była za sucha to można dołożyć masła.
4. Jabłka posypujemy cynamonem, następnie kruszonką. Całość pieczemy przez góra 10-15 min.

Smacznego!

Mówiłam, że proste i szybkie!

Beata