15 grudnia 2012

CIASTO BEZ JAJEK Z BRZOSKWINIAMI

11:35

Share it Please
Witajcie w ten sobotni poranek!
Na początku chciałabym przypomnieć Wam o świątecznym rozdaniu na Facebooku, link znajdziecie po prawej stronie : )
Wczoraj naszła mnie ochota na coś słodkiego, ale lodówka przywitała mnie światłem, więc mowy nie było o znalezieniu tam jajek, więc postanowiłam upiec ciasto bez nich : )





 Czego użyłam?

-mąka-1,5szklanki
-cukier-3/4 szklanki
-kakao- ½ szklanki
-mleko-szklanka
-proszek do pieczenia- łyżeczka
-olej- 5 łyżek
+ dodatkowo kilka brzoskwiń w syropie




Przygotowanie:

1.Umieść w misce mąkę, cukier, kakao, proszek do pieczenia i wymieszaj. Następnie dodaj olej oraz mleko i zmiksuj całość mikserem.
2.Przelej ciasto do formy, u mnie okrągłej, ułóż na wierzchu pokrojone w paski brzoskwinie.
3.Piecz przez 45min w 180st. C.

Gotowe!
Ciasto „kryzysowe” -> idealne przy braku produktów i czasu!

Pozdrawiam Was,
Beata.